آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

مدیر سینما برفی مشهد: حمایت بیشتری از سینما‌های بخش خصوصی برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر شود

  • کد خبر: ۲۰۹۳۶۲
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مدیر سینما برفی مشهد: حمایت بیشتری از سینما‌های بخش خصوصی برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر شود
مدیر سینما برفی مشهد گفت: اگر حمایت بیشتری از سینما‌های بخش خصوصی صورت بگیرد و فیلم‌ها را با قیمت مناسبت‌تر در اختیار سینما‌های بخش خصوصی قرار دهند شاید به سوددهی سینمادار‌ها در ایام جشنواره و یا جلوگیری از ضرر آنان کمکی کرده باشند.

ناصر رویین‌تن در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره حضور سینما برفی مشهد در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: همانند ۲ سال گذشته، امسال نیز در جشنواره فیلم فجر شرکت خواهیم کرد. البته هنوز وضعیت اکران فیلم‌ها در سینما‌های مشهد مشخص نشده است.

وی در خصوص حمایت از سینما‌های بخش خصوصی در در اکران فیلم‌های جشنواره فجر عنوان کرد: ما بخش خصوصی هستیم و هرکسی هم در این موقعیت باشد می‌خواهد منافع بیشتری از جشنواره داشته باشد. اگر حمایت بیشتری از سینما‌های بخش خصوصی صورت بگیرد و فیلم‌ها را با قیمت مناسبت‌تر در اختیار سینما‌های بخش خصوصی قرار دهند شاید به سوددهی سینمادار‌ها در ایام جشنواره و یا جلوگیری از ضرر آنان کمکی کرده باشند.

مدیر سینما برفی مشهد با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فجر یک رویداد فرهنگی است و به رونق سینما‌ها کمک می‌کند، تصریح کرد: در واقع جشنواره فجر یک جشن برای سینما‌ها محسوب می‌شود. همین موضوع منافعی است که در دراز مدت می‌تواند برای سینما‌ها ایجاد کند.

رویین‌تن خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فجر شور و نشاطی میان مردم و سینما‌ها به وجود می‌آورد و یک حرکت رو به جلو برای سال آینده سینما‌ها محسوب می‌شود، از همین رو اگر جشنواره فجر با شکوه‌تر و پربارتر برگزار شود، قطعا به رونق سینما‌ها در طول سال کمک خواهد کرد. درآمد اصلی سینما‌ها با این اتفاقات رقم خواهد خورد. متولیان نیز به برگزاری باشکوه جشنواره فیلم فجر نیز کمک کنند.

وی در خصوص تغییراتی که در سینما برفی در آستانه جشنواره فیلم فجر ایجاد شده، بیان کرد: یک سری تغییرات در پرده‌های سینما داشتیم، اما با توجه به اینکه ۲ سال است سینما برفی را افتتاح کردیم، تمام تجهیزات سینما به‌روز است و مشکل به‌خصوصی در صوت و تصویر فیلم‌ها برای اکران نداریم.

رویین‌تن افزود: در بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد نیز شرکت کرده و ۱۰ فیلم اکران کردیم. در اکران فیلم‌ها ضرری نکردیم. شهرداری مشهد در بخشی از آن جشنواره به ما کمک کرد که توانستیم در سال گذشته جشنواره را به خوبی برگزار کنیم.

مدیر سینما برفی با اشاره به وضعیت استقبال از پردیس سینمایی برفی در سایر ایام سال گفت: اگر شهر مشهد را به دو قسمت تقسیم کنیم، تقریباً تمام سینما‌ها در ضلع جنوبی مشهد قرار دارند و در ضلع شمالی به غیر از سینما سیمرغ که در منطقه قاسم‌آباد است، سینما وجود ندارد. به همین دلیل وجود پردیس سینمایی برفی در این منطقه خود به خود باعث می‌شود که استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: پردیس سینمایی برفی ۶ سالن با ظرفیت ۱۶۰ صندلی در اختیار دارد. با توجه به اینکه ظرفیت سینما برفی نسبت به سایر سینما‌ها محدود است، اما باز هم توانسته‌ایم جمعیت این منطقه از مشهد را به خوبی پوشش دهیم. در حال حاضر از وضعیت استقبال مخاطبان راضی هستیم، اما فکر می‌کنم با توجه به جمعیت بالای این منطقه بتوانیم شاهد استقبال بیشتری از سوی مخاطبان سینما باشیم.

رویین‌تن گفت: بزرگ‌ترین حمایتی که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ما داشته در افتتاح این سینما بوده است. یک سری مشکلاتی برای افتتاح داشتیم که به کمک اداره‌کل ارشاد استان حل شد که این بزرگ‌ترین کمکی بود که به ما صورت گرفتم و توانستیم سینما را افتتاح کنیم و ۲ سال به همشهریان خدمات بدهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->